Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

28 Mayıs 2010

İYİKİ VARSIN




Seni çookk bekledim ama sonunda geldin.Dün gibi aklımda benimle olduğunu öğrendiğimde yaşadıklarım.zaman nasıl geçer diye düşünürkennnn
işte şimdi yanımdasın benimlesin.Aklımda hep ne zaman anneler günüm olucak ne zaman çocuğumun doğum günü olucak gibi sorular varken hayatı yaşamak zordu.Şimdi ise seninle herşey daha kolay.
arkama dönüp baktığıumda geçen koskocaaa 1 seneyi dülşündükçe senin ne çabuk büyüdüğüne anlam veremiyorum.Hele son 4 aydır ne çabuk toparlandın.Bir anda yürüdün dişlerin çıktı konuşmasanda çince bişeyler anlatmaya çalıştın.
Bugünü çok uzun zamandır bekliyorum.oğlumun ilk doğumgünü.Aslında pekçok şey yapmak isterdim ama isteklerim o kadar çokki hangisini yapacağımı bilemedim.Eşim ve ben kendimizce birşeyler yaptık sanıyorum.Çünkü yiğit çok eğlendi.Zaten bizim istediğimizde buydu.Oğlumun mutlu olması gülen gözlerinden gülücüklerin eksik olmamasıydı.Umarım başarılı olmuşuzdur.

1 yorum:

hatice dedi ki...

doğduğun gün 21 nisan 2009 salı sabahı saat 9.15 negüzelde oluverdi dünyamız seninle yeni bir hayata adım atarak yeni şeyler tattık.o gün seni öğleyin saat 1 sıralarında ilk gördüğümde içimdeki coşku ve sevinci atlatmam mümkün değil,gözyaşlarım anlatmaya çalıştı sana sevincimi ama sen mışıl mışıl uyuyor ve çok güzel gülümsüyordun.tam 1 seneyi devirdik ve 1 yaşına bastın yine bugün en az ogünkü kadar huzur ve coşku vericiydi.tüm ailen ve arman ailesi olarak bizler çok eğlendik neden? tabiki senin sayende YİĞİT İYİKİİİİ DOĞDUN...KÜÇÜK ADAM