Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

17 Mayıs 2010

PAZAR KAHVALTISI

Pazar sabahı gözlerimiziaçar açmaz sabah kahvaltısına davet edildik.Yiğit, haticitiyzisi babası ve ben hooopp atladık arabaya koyulduk yola.
Kocamaaannnbirkahvaltı sofrasına oturduk Kıtlıktan çıkmış gibiyememez gerekirken gerçi ben hariç herkez öyle yedi ama ben evet ben yiğite yedirmekten kendime fırsat bulamadım.O güzel kahvaltı masası hala gözümün önünde....

Heyyy kahvaltıda bende vardım ama ben en çok bunu sevdim...(SOĞAN)hemde taze

KAHVALTIDAN SONRA....



Yaşasın ela'yı kandırdımmm..oyuncak sepetinin içine saklandımmm..









Amannn buraya saklanayım dedim ama içine sığamadımki sanırım popom biraz büyümüş rejimyapmalıyım galiba...
hani şu büyüklerin yaptığından!!!
18/02/2010
At kardeş sakın sesini çıkarma olurmu???Benibiraz gezdir amaaa ela görmesin ver şimdi nalını el sıkışalım;)
Hadi ben şimdi binicem üstüne şişşşş sakın ses etme gözünü seveyim...
Oh beee annem geldi sonunda başka türlübinimecim ben sana ammada yüksekmişsin sulak yerdemi büyüdün ne...???


Hiç yorum yok: