Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

13 Mayıs 2010

YİĞİT BEBEK....

Senin bizimle olduğunu öğrendiğimiz ilk andan itibaren sana hep yiğit bebek dedik.seni uzun süredir beklemiştik.Hep ne zaman geleceğini düşünür duruduk,bazen bir korku sarardı bizi acaba daha çok bekleyecekmiyiz diye ,olsun GELDİN YAAA bu kadar bekledikten sonra BİZİ SEVİNCE BOĞDUN YA, işte bu herşeye değer....

yanımdasın ya hep seninleyim ya her sabah uyandığımda bunu düşünüp çok mutlu oluyorum ama sonrada diyorumki şimdi benimle heryere geliyor yiğit bebek peki ya doğunca,,,senden ayrılmak hergün sabah terkedip akşam sana kavuşmak kimbilir ne kadar zor gelecek bana.....

seni ilk kez bugüngördüm değişik pozlarda sanki işte ben burdayım der gibi bakıyordun hatta bir ara çok yorulmuş olmalısınki uykuya bile dalmıştın birarada kuğugölü balesinde su dansı yapar gibi hoporaya hoppp buraya dönüp duruyorken yakaladık seni:P

KİME BENZEDİĞİNİ ÇÖZEMEDİK BABANAMI BANAMI BENZİYORSUN:)

Ne önemi varki geldin ya buda yeter yiğit bebek

Sana sarılmayı seni uyuıtmayı minicik ellerinle oynamayı o kadar çok istiyoruz ki seni yanımızda görmeyi o kadar çok istiyoruzki biran önce gelmeni bekliyoruz....

Sağlıkla mutlulukla gel bebeğim....


SENİ ÇOKKK SEVİYORUM İLK GÖRÜŞTE AŞK DEDİKLERİ BU OLSA GEREK:P 15/02/2009

Hiç yorum yok: