Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

26 Mayıs 2010

HIMMM... DENİZ KOKUSU



Hımmm bu koku insanı sıcak deniz kıyısı gecelerine götürüyor.Deniz kenarındaki küçük kasabalarda evlerden sarkan o sümbül menekşe kokularını anımsatıyor.Ne çok özlemişim denizin o yosun kokusunu akşamın berrak rengini güneşin batarken denizle buluştuğu o rengarenk görüntüyü.....
Çocukjluğumdan beri deniz benim için büyük tutkudur.Hep bir deniz kenarında yaşamak istemişimdir.Kışın denizin o nemli kokusu, şehrin o sakinliği,azgın dalgaların kıyıya vurarak çıkardığı büyük gürültü....Yazın o coşkulu heyecan verici çılgın eğlenceler, dalgaların şarkı söyler gibi çıkardığı ses akşamüstü kumsalda gezen, öğle sıcağında bir taraftan denize girip diğer taraftan güneşlenen insan manzaraları...
Mayıs geçiyor hazirana girmek üzereyiz ve henüz deniz kumsal güneş mevsimimizi açmadık bile.Oysa hatice ve ben yıllardan beri hep mayıs dedimi açılışımızı yapardık.Ama nedense bu sene havada bir kasvet var.Bir sıcak oluyor bir hava serinliyor.
Bu sene bir ilki daha yaşayacağız.aslında ilk değil ama yiğit'in bilinçli olarak denizle tanışması bir ilk olacak.Geçen senede gitmişte tatile ama henüz ne olduğunun farkında bile değildi.Sürekli uyuyor ,ağlıyor,karnını doyuruyor,aradada kızlara bakmaktan kendini alamıyordu(her ne kadar 3 aylık olsada nede olsa erkek çocuğu) :)))
En kısa sürede havanın düzelmesini diliyorum ve o yosun kokusunu içime çekmek için sabırsızlanıyorum.Yİğit'in deyimiyle cıbı cıbı cıbıııı.
NOT::::yigit diyorki suyu çok seviyorum ve oyunamak istiyorummm.bende katılıyorum

2 yorum:

hatice dedi ki...

OHHH BEEE BU KOKU ÇOK GÜZEL GELDİ BANA.CANIM BENİM YAZDIKLARINI OKUYUNCA KIPIR KIPIR OLDUM İÇİMDE HEM BİR MUTLULUK HEYECAN .HEMDE BİR HÜZÜN ÇÖKÜVERDİ HALA DAHA DENİZ KOKUSUNU DENİZİN OLDUĞU YERDE İÇİMİZE ÇEKEMEMEKTEN OLSA GEREK.AMA EN KISA ZAMANDA YİNE ESKİSİ GİBİ DİCEM AMA AAAHAHA ESKİDEN ÜÇTÜK ŞİMDİ DÖRTLÜCEZ DALTONLAR GİBİ.KÜÇÜK DALTON YİĞİT SUDAN ÇIKMAZSIN ARTIK.

hatice dedi ki...

HAA BUARADA BENİM İÇİN EPEY ZORDU AMA BAŞARDIM YORUM YAZMAK İÇİN BAYA BİR YOL KATLETTİM HANİ TEKNOLOJİ ÖZÜRLÜYÜM O BAKIMDAN YANİ.GÜÇÇÇ BENDE ARTIK