Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

2 Haziran 2010

İLK İNCİMİZ...

   Of of of....bu nasıl bir zevktir ??? bu nasıl bir mutluluktur ???anlatmak zor değil aslına ama anlatamamak zor:P.İçim kıpır kıpır ...İçim içime sığmıyor...içim deli dalgalar gibi coşuyor.... Uğurböcüğümün ilk dişi çıkmışşşşşşşşşşşş:P.Uzun süredir bu kadar mutlu olmamıştım.oğluşumun dişi çıkmışşş....inci gibi parlar demiştim ama malesef üstte ve kenarda olduğu için buzullardaki sarkıtlar gibi duruyor :D
   vallahi dişini fotoğrafla belgelerle ispatlayabilmek için çok uğraştım ama kenarda olduğu için fotoğrafını çekmek mümkün olmadı .Taklalar attım ,hayvan taklitleri yaptım,havada hoplattım.Yiğit her seferinde kahkahayı bastı ama her seferinde ağzına doğru baktığımı farkettiğinde öyle bir yumuyorduki açmak mümkün değil.Sanki olmayan diğer dişleriyle ağzını kilitliyordu.yani her türlü çabam boşa gitti .Neyse belki 2. dişini belgeleyebilirim kimbilir???

                                                                      09/02/2010

Hiç yorum yok: