Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

24 Haziran 2011

kıjlardan kaçalım anne

İş çıkışı durmuşuz yolun kenarında sevgili kocamın marketten gelmesini bekliyoruz.
Aslında ben bekliyorum.Yiğit ise arabanın içinde ordan oraya zıplamakla meşgul.Keyfi yerinde.
Rahat dursun diye arabanın kaldırımdan tarafa olan bölümündeki pencereyi açtım.Belki gelen gidene sataşırda arabanın içini talan etmez dedim.Dedim ama bir süre sonra hata ettiğimi anladım.
Pencereyi açmamla küçükbeyin dışardan geçen iki şeker bayana kıjlar kıjlarrrr şişşşşt diye bağırıp öpücük atması bir oldu.Hani derler ya erkek kızmış.Sanırım kızlarda tam öyleydi.Önce dönüp etraflarına bakındılar.Tam saldırıya hazırlanıcaklardıki bizimkini görünce bir anda suları koyverdiler.
Küçükbey onlara öpücük yollarken onlarda aynı hareketle geri dönmeyi ihmal etmediler.Gözden kaybolana kadarda yiğit onlara el salladı.
Of ülen dedim bu böyle olmaz.Her zaman küçükadamın şirinlikleri olayı çözmez.Biraz tırsması lazım yiğit'in dimi ama.Yarın birgün kafamıza inen bir çantanın veya ayakkabının oluşturduğu şişliklerle uğraşacak vaktim yokki benim.
-Oğlum dedim her geçene böyle şişt pişt denmez döverler biziiiii...
Yiğit'se her zamanki gibi hazırdı yine.Hiç düşünmeden atladı hemen.
-Kıjlardan kaçalım anneeee....

Küçükbey 27aylık

10 yorum:

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

hehe :) ilerde kızların yiğitten çekeceği var sanırım :))
maşallah çok tatlı yaa..

Tibetin annesi dedi ki...

hah, aferin! iki dakkada kızlardan soğutmuşun çocuğu! :P

annelili dedi ki...

Korkutma annesi, baksana ne sevimli, bana da öpücük atsa keşke.

karışık_pizza dedi ki...

M.Yasir'in annesi sanırımn haklısın.Buda beni hemcinslerim açısından korkutuyor.
Bakalım nasıl frenliycez yiğit paşayı.
:)

Sibel kız soğutucam tabii alıp gitsinlermi oğlumu?Ben oğlumun turşusunu kurucam
:)

Annelili merak etme sen olurda kazara karşılaşırsak emin olki o öpücüğü mutlaka hissedersin.Sağolsun öpmeden geçmez küçükbey
:)

Adsız dedi ki...

Of of tam ballı kurabiye. Hiç kızabilir mi kızlar ona :-)

karışık_pizza dedi ki...

Yağızlahayat vallahi önce alttan alabilirler ama sonrasını bilemem.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne kadar tatlı bir çocuk maaşallah. Yiğit çok sevdiğim bir isimdir, büyük oğluma bu ismi koyacaktımama dedesini kıramayıp Enes adını koydum..isimleriyle yaşasınlar inşallah.
Tatil konusundaki katkınız için çok teşekkür ederim..

hatice dedi ki...

nerde nasıl davranması gerektiğini biliyor sadece annesi...

Sermin dedi ki...

bu yakışıklılıkla ileride bunları yaşayacağınız kesin. nasıl güzel birşey maşallah.
öğrensin yapsın bırak şimdiden. çekingen erkeklerden olmasın.

karışık_pizza dedi ki...

sermin'cim maşallah bizde dil bir karış.biraz önünü kesmezsek yandık demektir