Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

30 Haziran 2011

dostluk iki ayrı bedendeki tek bir ruhtur

Cumartesi gecesi yaşadığımız piknik zevkinden sonra birde pazar günü yağtığım dost ziyareti haftasonumun inanılmaz güzel geçmesine sebep oldu.
Yıllarca beraber oturduğum,ağladığım ,güldüğüm,kızıdığım,sarıldığım eski ev arkadaşımın evinde buluştuk.
Amanın o ne güzel bir sohbetti.
Çocuklar desen birbirleriyle oynarken oldukça eğleniyorlardı.
Önce kocamannnnn balkonda güzel bir yemek yedikki ben büyük balkonların hastasıyım.Ama evimdeki balkon in kadar küçük oda ayrı bir konu tabi.
Ardından uzuunnn ama zevkli bir sohbete daldık.Çay,çerez falan derken zamanın nasıl geçtiğini farketmedik bile.
Sanırım birbirimizi çok özlemiş olucaz ki geç vakitlere kadar yapılan sohbeti bitirmek ço zor geldi.Günmü gecemi geçti anlamadım.Ertesi günü çalışma derdi olmasa orda sabahlayabilirdim.
O gece bir kez daha anladımki dost demek can demek.
Dostla gezersin,yersin,içersin,
Dostla çatlayana kadar gülersin,omzuna yaslanıp ağlarsın,
Dost dediğin seni kıskanmaz,
Dost dediğin senin mutluluğuna destek olur köstek değil,
Dost dediğin seni eleştirir ama asla yargılamaz,
Dost dediğin kıskanmaz,kötüye yormaz,
Dosta dediğin içinde hıyanet taşımaz,
Dost dediğin seni yarı yolda bırakmaz,
Dost dediğinle tartışirsın,kavga edersin ama asla küsmezsin
Dost dediğin hesap sormaz,yanında olduğun için mutluluk duyar
Dost dediğin görsede görmesede,yıllar geçsede karşılastığında hiç ayrılmamışcasına seni bağrına basar.
Ve en önemlisi :
Dost, birlikte olduğunuzda hiç söz etmeseniz bile, ne kadar güzel sohbet ettiğinizi düşünür.

Montaigne : dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur.

Dedim ya o gece anladımki gerçek dostlar zor bulunuyor ve ben kaybetmemek için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışacağım.
Herkese güzel günler diliyorum
Küçülbey 27 aylık

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

dostların çoğalsın çevrende Zoldom benim...

karışık_pizza dedi ki...

sağolasın kuşum
bir dostumda sensin benim
zoldo'dan sevgilerle

Adsız dedi ki...

gerçek dostlar birbirlerine kızarlar ama asla birbirlerini unutmazlar..

Adsız dedi ki...

haa.. bu arada sen evinin balkonunun küçüklüğünden söz etmişsin biz yatıp geberelim o zaman.. şekerim 190 m2 evdeki balkonun küçük geliyosa çık üstteki terasına at koştur ...seni tutan mı var..:))))

hatice dedi ki...

hep dostça kal...

Bir Yerlerden dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş :))