Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

22 Haziran 2011

himalaya'lara çıkabilir,okyanusları geçebilirimmmm....

Aman allahım sağlıklı olmak kadar güzel birşey varmı?
Süper ya süper.
Son bir hafta kabus gibiydi sanki.
Bel ağrısı,boğaz ağrısı ne ararsan vardı bende.
İlk iki doktor fayda etmesede üçüncüsü sayesinde rahatladım.
Şu anda bir fili yiyebilir,sırıkla uzun atlama yapabilir,himalayalara çıkabilir, hatta okyanusları geçip amerika'ya kadar yüzebilirim ama tabi oğlumu bırakamam.
:)
.......................OH BEEEEE................


Küçükbey 27 aylık

15 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

gözün aydııınnnn :))))

karışık_pizza dedi ki...

sağolasın canımcım.
allah kimseye çekemeyeceği dert vermesin

Şerife dedi ki...

geçmiş olsun iyi olmanıza sevindim :)

karışık_pizza dedi ki...

teşekkü ederim şerife'cim.
aman kendinize dikkat edin.

yıldız dedi ki...

ohh be o zaman benden de senin adına;))

karışık_pizza dedi ki...

sağol yıldız'cım.bana oh be ama senin için aynı şeyi söylemek mümkün değil
sanırım senin için vay haline diycez dimi
:)

hatice dedi ki...

bir fili yemeyi gözden geçirdiysen sen iyileşmişsindir demektir.sağlığına içelim ozaman şuanda buz gibi cola yudumluyorumda.şerifine

karışık_pizza dedi ki...

biraz önceki sözlerine katılıyorum.
kesinlikle yiğit senden daha iyi konuşuyor
şerifine ne demek şekerim anlayamadımda
:))))

hatice dedi ki...

heheeehh...ahaanda dakka bir gol bir yanlış kelimeyi yakaladın bile.bikerem yazım hatası olmuş doğrusu şöyle şerifine.neymiş biliyormuşum dimi.

hatice dedi ki...

yine beni sobeledin yani.bak yine aklıma geldi acun ve hülya avşar.hatırladınmı?

karışık_pizza dedi ki...

yine yanlış yuh yani

karışık_pizza dedi ki...

hatırlamazmıyım şekerim
unutmama fırsat vermiyorsunki
:)

hatice dedi ki...

şerefine...

karışık_pizza dedi ki...

Aferin,tuttum bu sefer seni

hatice dedi ki...

sağol.biraz zor oldu ama başardım.umarım aferin yıldızlıdır,yoksa evden kızarlar bana nasıl notlar diye.