Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

7 Haziran 2011

çakarım dedi....çaktı

Akşam yemek sefası yapalım derken olay yemek cefasına dönüştü.

Nasıl olduysa buzdolabını yarı açık bırakma gafletinde bulunan ben birazdan olacaklardan habersiz sofra hazırlama derdine düştüm.Bu sıradada göz ucuyla yiğit'i bir dedektif gibi gizliden gizliye takip etmekteydim.Tek eksiğim purom ve şapkamdı.Anladımki dedektiflerde hata yapar ve ben o hatalardan birine yaptım.
Son gördüğüm, küçükbeyin dolaptan eline birşey alıp salona doğru fırlamasıydı.Arkasındanda kocacık ve yiğit'in koşturarak mutfağa doğru kaçan kovalar misali geldiklerini gördüm.Nolduğunu anlayamadan bende düştüm peşlerine ama nafile...

Yiğit'in o sinsice gülüşüyle çakacam baba çakacam baba diye bağırarak masaya doğru yöneldiğini gördüm.Evet ben bu gülüşü tanıyordum.Küçükbey muzurluk yapacağı zaman mutlaka bu 10 numaralı gülüşünü kullanıyordu.Eyvahhh dememe fırsat kalmadan   (kurufasulye yanında kurusoğanı yumrukla parçalarsın ya hah işte ahanda aynı onun gibi)   küçükbeyin elindeki yumurtayı yemek masasına koyup bir eliylede yumruğunu üzerine çakması bir oldu.Bir taraftan küçükbey çattım baba çattım baba diye sevinç çığlıkları atarken bende yandım koca yandım koca diye gülmekle ağlamak arasında çığlıklar atıyordum.Aslında yiğit'in o halini düşününce içimden kahkahalarla gülmek istiyordum ama bir taraftanda yumurtanın eve sinecek olan kokusunu düşünüceki öylede oldu içimden ağlamak geliyordu.

Haaa bu arada küçükbey çattım baba derken kötü kalpli cadı anne yanım bende şimdi sana bi çakıcam demek için yırtınıyordu ama cani anne rolünü kendişme yakıştıramadığım için çakamadım ama çakıldım.
Yiğit bu kadarlada kalmadı sağolsun bütün gece babasının üstünü çim sular gibi suladı.Sanırım kocacık 3-4 kere üstünü değiştirdi.Tuvalet eğitimi dedik ya bıraktık çocuğu donla napsın oda henüz bu işte usta olmadığı için geldikçe bulunduğu yere salıyor.

Yumurta ve çiş kokusuyla buram buram kokan evimiz gündüzleri evde bulunmamamız sebebiyle havalanmayınca güzel hoş bir koku oluşturuyor.Kanarya adalarının tropikal, egzotik,aromalı kokusunu soluyıup ciğerlerinin bayram etmesini isteyenler hadi buyrun bize...

Sevgili oğlum çakıcam dedin çaktın,salıcam dedin saldın,bakalım sırada ne var....
Gözlerim pörtlemiş şekilde uzun süre bekletme bizi yeni maceralarını hünerlerini bekliyoruz.

  küçükbey 26 aylık

6 yorum:

hatice dedi ki...

o gülüşü var ya o gülüşü tahmin ediyorum çat yiğit çat.yaaa çılgın yaaa.geleceğin masterchefi olucak belki çocuk annesi,önünü kesme çocuğun bırak hem sana yardımcı olmak istiyordur belkide yemeği ben yapıyımda annemle babam dinlensinler diye akşama kadar işte yoruldunuzu düşünerekten çattı o yumurtayı belkide.

Tibetin annesi dedi ki...

ahahaahaaa! fotoğraftaki surat süper, konuyla tam bütünlük sağlamış :))))

karışık_pizza dedi ki...

hatice teyzesi
yaaa tabi tabi en büyük hobisi yemek yapmaktır yiğit'in
sibel bütünlük nedemek keşke fotoğraf makinam bozuk olmnasaydıda sen o zaman görseydin masaörtüsüyle yiğit'in suratındaki bütünlüğü şekerim
:)

hypo dedi ki...

önce sayfanı kutlarım. çok beğendim.
insanın içi açılıyor.
sonra da ben bu yakışıklı fındık kurdunu yerim. bu ne güzel resim böyle:)

karışık_pizza dedi ki...

hypo
dizayn sibel hanıma ait. vallahi bende çok beğendim.kendisine tekrar tekrar teşekkür ediyorum beni kırmadı
ayrıcanadaaa fındık kurdumu kimselere yedirmemmmm

Adsız dedi ki...

dost & post
canım ya bende tebrik etmek istiyorum senin yeni sayfanı açınca gözüme çok ama çok hoş gözüktü. tabii sibel hanım diye bahsettiğin kişinin emeğine ellerine sağlık çok tatlı olmuş..