Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

6 Ekim 2010

BUGÜN BEN BİRAZ...

Bugün ben biraz keyif yapmak istiyorum....
Bugün ben biraz ayaklarımı uzatıp rengarenk kapaklı kitaplar okumak istiyorum...
Bugün ben biraz yataktan kalkmadan saatlerce uzanmak istiyorum...
Bugün ben biraz oğlumla vakit geçirip onunla sinemaya tiyatroya yada kağıt kokan kitaplarla kaplı rafları dolu eflatun sokaktaki kitapçıya gidip gezinmek istiyorum...
Bugün ben biraz o masmavi derin sularda balıklar gibi soluyarak boğuşmak istiyorum...
Bugün ben biraz yer minderine oturup nescafemi yudumlarken babiessadlı filmi izlemek istiyorum...
Bugün ben biraz saçlarımı dağıtıp pijamalarımla perişan bir şekilde yemek yapmak istiyorum...
Bugün ben biraz yağmur yağmasını ve gökyüzünde oluşacak gökkuşağını koltuktan ayaklarımı sarkıtarak izlemek istiyorum...
Bugün ben biraz kışlık erzak depomu hazırlarken hiç acele etmeden sakince işimi yapmak istiyorum...
Bugün ben biraz kablosu olmayan kocamaaan
kulaklığımı takıp çıldırmış gibi son ses müzikle tepinerek oynamak istiyorum...
Bugün ben biraz o hırçın dalga seslerinin içinden geçip kumsalda ılık rüzgarın arkadaşlığı eşiliğinde upuzuuunnn yürümek istiyorum...
Bugün ben biraz kızlarla çıkıp ne olduğunu bile bilmediğim bir sürü şeyler alıp deli gibi alışveriş yapmak istiyorum...
Bugün ben biraz pizzacıya gidip şişip patlayana kadar pizza yemek istiyorum...
Bugün ben biraz bunların hepsini yapmak istiyorum...
Kısacası bugün ben biraz bunların hepsini yapabilmek için özgürlük hakkımı kullanmayı istiyorummmmm.......

3 yorum:

hatice dedi ki...

Kısacası bugün ben biraz bunların hepsini yapabilmek için özgürlük hakkımı kullanmayı istiyorummmmm...
her kelimenden etkilendiğimi söylesem yalan olmaz.okadar güzel yazmışsın ki biraz hüzün,biraz sevgi,biraz dostluk,biraz annelik duygusu,biraz evhanımı,biraz şairlik, çok şeyler katmışsın tam karışık pizza olmuşun ahahaa.aslında çok şanslıyım herkonuda senin gibi dosta sahip olduğum için.canım arkadaşım özgürlük hep senin yakanda olsun...her istediğin yapabilme dileğiyle..

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba ilk ziyaretim bu blogunu ve guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba bloğumu takibe almana sevindim gerçi çok usta bir yazar değilim ama içimden geldiği gibi yazıyorum işte görüşmek dileğiyle...
Birileri tarafından okunduğunu bilmek güzel...