Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

7 Ekim 2010

KİTAP SEVGİSİMİ? HIRSIZMI?

 Çabuk olmalıyım, elimi çabuk tutmalıyım.Közlediğim biberleri soyup dondurucuya atmalıyım ve hemen yatmalıyım sabah iş var ve ben çok yorgunummmm, diyorımda demekle olmuyor.Yiğit yine bu gece uyumak yerine oynamayı tercih ediyor.Ne yapsam ne etsemde bizim küçük keçiyi uyutabilsem diye kara kara düşünürken babası ben uyuturum diye bir fikir atınca bende hoplaya zıplaya kabul ettim....hatta taklalar attım diyebilirim.
   Çarçabuk işimi tamamladım dişlerimi fırçalamak için banyoya girdimki garip sesler gelmeye başladı.Tak tuk tak tuk donggg.Arka teras açık olduğu için korkmaya başladım.Gecenin sessizliğ içinde bu ses bombardımanıda ne diye düşünürken yavaşça merdivenlerden sürünerek üst kata çıkıyordum dersem yalan olmaz.Çünkü ses çıkarmamaya dikkat ediyordum.
   Merdivenin son basamağında
eşimin horultusunu duydum.Bu demektiki oğlum ve eşim uyuyor.Peki ama bu seste neeeee???Daha çok korkmaya başladım.İçim ürpersede odaya doğru yürürken tıpkı balerinler gibiydim.Tek eksiğim giymediğim beyaz balerin kıyafetlerimdi..Ayak uçlarımda yürüyorum ahanda sesler daha da çoğalmaya başladı.Kesin birileri var içerde.Kapıya geldim odada sadece gece lambasının ışığı ve o garip sesler.....
   Aaaaaa diye ben bağırmaya başlayınca benim keçide karşısında karanlığın içinde aniden annesini görünce kalın ama kibar şivesiyle annaaaaaaaa diye bastı çığlığı.Bu arada babamızda gürültüye uyanıp telaşla fırlayınca hepberaber evde önce bir korku sonrada bir kahkaha bombardımanı yaşadık.Artık gürültü yine vardı ama bu sefer gümbürtü değil kikirdeme sesleri yükseliyordu etrafta.
   Bizim keçi uyumamış ama babasını uyutmuştu.Sonrada kalkıp dolaptaki kitapları teker teker çıkartıp önce resimlerine bakıyor,sonra gılı gılı gılı,lagulo lagulo diye kitabı okuyor arkasındanda heyecanla okuyup bitirdiği kitabını tuttuğu gibi arkasına fırlatıp atıyormuş.Bu seslerde zavallı kitapların yere düşerken çıkardığı gümbürtülermiş.Odanın içi kitap dolaydu.Tabi ben yiğit'e hayran kaldım.Bu kadar kısa sürede bu kadar kitap okumak her yiğit'in harcı değil sadece bizim YİĞİT'in harcı anlaşılan.
   Kitap sevgisi diye sanırım buna diyorlar.....

1 yorum:

hatice dedi ki...

O anda o ortamda değildim ama olmayı çok isterdim.senin şu keçiyi o anını kendi gözlerimle görmek sizinle birlikte katıla katıla gülmek ve yiğitime üst üste öpücükler kondurmayı isterdim.yiğitin yaptığıda hakikaten her yiğidin harcı değil yalnız maşllah benim yiğitime aferin ona.bu arada seldacığım seninde hakkını yememek lazım okadan eğlenceli başta korku filmi gibi anlatsanda tam bir film sahnesi gibi yazmışsın ...başka bölümlerde görüşmek üzere...