Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

30 Eylül 2010

İMDAT T T T ....

    Yaramazlıkmı???Oda ne......
     Demek isterdim
     Gün geçtikçe dahada büyüyor dahada yaramazlaşıyor.
     Aradabir  saçlarım dimdik olsada yinede gülüp geçiyorum.Çünkü oğlum yaramazlık yapsada hep şeker gibi tatlı oluyor.
    Bazen çekmecelerin içinde sürünsede,bazen yoğurt ve çorbayı birbirine karıştırıp yüzünü sıvasada,bazen tuz
ve şekeri yerlere serpiştirmekten zevk alsada şahsiyet olarak kendisi süperdir valla....Hem güler hem ağlatır insanı.










        Bu aralar küçük beyimiz birde koltuğa uzanıp kumandayı alıp keyif yapmaya merak saldı.Ama televizyon izlediğinden falan değil haaa canı öyle istediği için.Şekil A daki gibi...











     Diğer taraftan küçük adam çalışmayıda ihmal etmiyor.Bunu gözardı edemem doğrusu.Oğlum teknolojinin yararlarından faydalanıp bol bol çalışıyor.Malum hayatın feleğinden geçmesi için erken yaşta başlaması lazım.Bu arada davulcu bizim oğlanı çırak olarak kabul etmedi o yüzdende yiğit kendini başka tarafa yönlendirdi.Şimdide bilgisayar mühendisi olmaya karar verdi sanırsam.Ahanda oğlumun çokçalıştığının ispatı.İnanmıyorsanız bakın....




  


      Oğlum o kadar çalışıyoki akşam oldumu yorgunluktan bitkin düşüyor.Eeee napsın sızıp kalıyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selo kurabiyen ne kadar büyümüş tam bi yakışıklı paşa edası saklı içinde... kızımmm şu benim balık ne oldu ? havaya çıkıncamı gitcez yoksa hoca senin evin yanına bi dinlenme tesisi falan kuruncamı gitcez.. hımm unuttum sanma..

Adsız dedi ki...

bu arada ben adsız falan değilim. ama nereye yazarsam ismimin çıkacağını bilemedim o kadar..

Adsız dedi ki...

kızzz alttaki fotoları yeni gördüm daha... hımm senin eskiden beri belliydi zaten doğurup büyütüp benim yerime göz dikeceğini.. ana oğul beni başınızdan savdınız beraber ışık elk. ele geçireceksiniz dimiiii.. sizi çekirgeye söylicemm..))

karışık_pizza dedi ki...

aysilll süpersin bayıldım yorumlarına.
kızlarla güldük.Sayende çekirgenin yüzünü unuttuk.
Bu arada üzülerek söylüyorum yıllardır oğlum ve ben senin yerine göz dikmiştik.Ama sana söyleyemedim.İşten ayrılman iyi oldu.
Kendimizi kraliçe ve prens ilan ettik.