Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

27 Ekim 2010

GÖZÜNÜZ YOLLARDAMI KALDIII...?

                                                           Ahanda işte geldimmmm.
   On gündür yoktum.Beni özlediğinizi biliyorummmmm.Yoktum ama neden yoktum?Çünkü başıma pişmiş değil pişmemiş tavuğun başına bilem gelmiycek bişey geldi.Elaleme araba çarpar, başına üst katlardan saksı düşer,ayağı takılır yola kapaklanır.Peki ya ben??Bende banyoda o çok özendiğim buzpatenciler gibi kaydım, düştüm,bayıldım,ayıldım -ki bayıldığım sırada kafamın etrafında binlerceee sarı kuş uçuşuyordu-.O da ne buz patenciler kayar hepsindede sonunda masum güzel suratlar olur ve ödül alırlar.bende kaydım veeee mor bir göz birkaç kutu ilaç ve krem sahibi oldum.Haaaaa bide
1 haftalık doktordan alınan bir adet iş göremez raporu....
    İnsan sanırım sağlığından olunca bazı şeylerin daha çok kıymetini biliyor.Tarif edilemez bir başağrısı ve mor bir göz.Hayatımda geçirdiğim en zor günlerden bir demetti diyebilirim.Sanki hayatla bağlantınız kalmıyor gündüz yerini geceye bırakıyor 24  saat geceyi yaşıyor gibisiniz.Sürekli yatmak ruhunuzu bunaltıyor.Kendinizi toparlamanız uzun süre alabiliyor.Her nekadar birden toparlanıp hoplayıp zıplamaya başlamış olsamda bazıları gibi -ismi lazım değil-40 gün 40 gece nazlanıp kendimden geçme gibi bir huyum olmamasına seviniyorum.
  Bu arada belki merak etmişsinizdir hala hafızam yerinde kendimi biliyorum ama hatırlamak istemediğim şeyler var.Mesela işyerim gibi,mesela bıyıklı gibi(müdürüm).Bıyıklı kimdi demeyin laf aramızda bende bilmiyorum.Yani bilmemezlikten geliyorum.Gerçi sağolsun beni hiç yanlız bırakmadı.Bir hafta boyunca hem dinlendim hemde çalıştım.Hem evdeydim hemde bedenen olmasada ruhen işyerinde.Tabi bunu müdürüma borçluyum.Kendisini burdan tebrik etmek isterdim ama umarım bunu okuyacak vakti ve isteği olmaz....Takıldığım diğer bir konu sol yanıma düşmüş olmamla sol tarafımda ağrı sızı varkene sağ tarafımın taş gibi sağlam olması.Zaten yarım aklım vardı oda soldaydı....Eeeee şimdi solda gitti nolucak bende merak ediyorum.
   Evde olmam bana ve ballı kurabiyeme çok yaradı.Güzel vakit geçirdik eğlendik arada boğuştuk.En kötü tarafı ise ballı kurabiyemin sabahın 7 sinde kalkıp anniiiii demesiydi.Bundanda kötüsü olmazdı zaten.E be oğlum canımın içi oğlum biraz uyusanaaaaa.Hazır bende fırsat bulmuşken uykuma alırım dimi ama.Nerdeeeee?Ha belediyenin çöpçüleri ha biz.Sabah saat 7.Biz ayaktayız.Ben kimmmm yatıp dinlenmek kim???Bir annenin en temel görevi nedir?? Sorarım size!!Tamam cevabıda ben vereyim.Erken kalkıp evdekileri beslemek.Nede olsa anaç tavuğuz ya.
   Hafta sonuda havanın güzel olması dahada çok işimize yaradı.Ha işimize yarayan diğer bir dünyevi olayda patronumun dünya evine girmesi olduki sayesinde işyerimiz yarım günde olsa kapandı  ve belkide bir daha dünyada asla gerçekleşmeyecek bir ilki gerçekleştirdi.Tabi ben yine derdime yandım.Çünkü yıllardır aynı yerde çalışırım ama nedense hiç bana böyle havadan atılan gelin çiçeği gibi bir tatil armağan edilmemişti.Tam bu ilke bende imza atacakken nasıl olurrrr???Ben zaten izinliyim ,zaten tatil hakkımı kullanıyorum.Bu kadar talihsiz ,bu kadar bahtsız olurmu bir insan .Hem göz mor hem kafa şiş hemde tatil hakkından mahrum...Patronumun evlilik sözleşmesi bana yaramadı ama hatice teyzemize oldukça keyif verdi desek sanırım yanılmış olmayız.Bu sayede hepberaber gezip tozma fırsatı bulduk...



    Ay ay ayyyy .Çok memnun olduğum bir diğer konuda cumartesi sabahtan temizlik yapıp bütün evi sindrella gibi temizlemiş olmamdı.Nede olsa biz annelerin diğer bir kutsal görevidir bu.Cumartesi evi temzileyincedeeeee pazar günü tamamen bana ve aileme kaldı.Bu nasıl bir zevktir ya,bu nasıl bir rahatlamadır ya.Süpperrr bişey desem yeridir.Bu pazar kendimi külkedisi değilde onun kızkardeşleri gibi hissettim.Temizlikçi kız değilde sanki evdeki hanımdım.Harika ya.Bence özel sektörde çalışıpta sadece pazar günleri tatil yapan bayanların hepsi denesin bunu tavsiye edrim.Tabi cumartesi tatil yapma hakkınızı kullanabilirseniz.
Bu ge<intilerden en çok zevk alan sanırım uğurböceğim ,ballı kurabiyem,yiğit paşaydı.
Döne döne benim başım döndü ama yiğit hala zevkini çıkartıyordu.





Medine abla ve yiğit abi bol bol güneşin ışılarını yalayıp yuttular.
Güneşin ışıklarını yalayıp yutan sadece onlar değildiBakın bakalım ....
  
SÖZÜN
ÖZÜ
KAZLAR 
BİLE 
BENİM EVDE 
OLMAMA 
SEVİNMİŞLER
GALİBA Kİ
ÇOK
MUTLU
GÖRÜNÜYORLAR



1 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok geçmiş olsun, umarım şimdi iyisinizdir.