Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

13 Ekim 2010

YAZDAN ESİNTİLER

   Güzelim yaz günleride geldiii geçti.Bu sene pek sefasını süremesekte özlüyorum yaz gecelerindeki sıcak esintiyi.
Sonbahar kapıda demekte yanlış olur çokttaaaan içeri girdi bile.Havada kasvet var,yağmur damlaları toprağa düşmeye başladı,çöpçülerse sokaklarda çöpten çok yaprak toplamakla meşguller...
   Sonbaharında ayrı bir güzelliği var.İlkbahara girerken kendimi ne kadar aktif dinç heyecanlı hissediyorsam
sonbahara girerkende o kadar yorgun halsiz hissediyorum.Galiba ruh hali denilen doğa olayı bu.Mevsimlere göre bile değişim gösterebiliyor.Sabah kalkması zor geliyor, işe gitmesi zor geliyor,evde iş yapması bile zor geliyor kısacası herşey zor geliyorrrr...
   Aslında evde oğlumla oturup sonbaharın esintilerini yaşamak,camdan buğulu havayı seyretmek,dışarının soğuk boğucu havası yerine içerde oğlumla sıcacık sohbetler etmek(Heyyyy lütfen gülmeyelim şu anda sizleri görebiliyorum oğlum küçük olabilir ama yarım kelimeleri, eksik cümleleri ve tam kullanamasada vücut diliyle benimle sohbet edebiliyor.En azından biz birbirimizi anlayabiliyoruz.)ilk tercihim diyebilirdim tercih hakkım olsaydı eğer!!!
   Yaz günlerini düşününce bile yüzümde bir gülümseme beliriyor.Çünkü çok kısada olsa yazın geleneksel olarak kullanılan yıllık izinler sayesinde oğlumla beraber olabilme fırsatı buluyorum.
 Şimdi ise o yaz günlerinden elimde sadece çekilmiş birkaç fotoğraf karesinden başka birşey kalmadı...











Hiç yorum yok: