Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

15 Haziran 2010

.....ADRENALİN....

YİNEMİİİİİ....



Yavru tırtıl yine saldırıya geçti.Sanırım yiğit ve adrenalin eşdeğerde.Onunlayken sanki
bangi camping yapmış kadar heyecanlı dakikalar yaşıyorsunuz.



Yapma dedikçe daha çok hevesleniyor yap dedikçede kenara çekiliyor.Nasıl bir anlayışsa bu:))


Sanırım çocuk aklı dedikleri bu olsa gerek.Tehlikeye yaklaştıkça zevk alıyorlar.gülüyorlar.kahkahalar atıyorlar...derkennn aniden bir ağlama sesi çığlıklar.Çünkü adrenalinli dakikaların sonu hiçte onların zevk aldıkları kadar neşeli bitmiyor.Yaralanmalar,çığlıklar vs. vs. vs.Eeeee olada bizlere oluyor yani ANNELERE. Cefasıdaaaa sefasıdaaaa......Bazen kendime soyruyorum acaba bende bu kadar adrenaline düşkünmüydüm çocukken anneme sormak lazım???Dicem ama annemin cevabını biliyorum.



Ahhh ahhh diye başlayan bir cümleee ve devamında hiç sormayın kendisi çok yaramazdı eteğiyle ağaçta asılı kaldı,kafasına koskocaaaa bakkal(eskiden bakkallar revaçtaydı ben küçükkene) yoğurdunu kafasınamı geçirmediii,salıncaklardan düşüp kafasınımı delmedii vs. vs diyerek hiç ağzını kapatmadan ve nefes almadan başlayan benim maceralarımı anlatan bir romana başlıycaktır...








İşte yiğit'te dün böyle bir tehlike anı yaşadı ama pekumursamadı bu arada benim kalp çarpıntımın uzaydan bile duyulabildiğine emin olabilirsiniz...






Hiç yorum yok: