Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

4 Haziran 2010

BEN KAZANDIM

Geçmişe bakıyorum da çok hızlı yaşamışım.24 saatim sürekli koşuşturmakla geçiyordu.Sabahın erken saatinde güne başlar akşama kadar iş tarfiğinde kendimi kaybederdim sonrada
hani derler ya gecelere akardım diye işte öyleee...Hele yaz geldimi kimse beni yerimde tutamazdı.Tabi bu belkide yanlız yaşamamdan kaynaklanan bir hayat tarzıydı.Dedim ya hızlı yaşadım, özgür yaşadım,kendim gibi yaşadım,kendi kararlarım doğrultusunda yaşadım.Hani hayatın tadı derler ya işte ben onu tattım sanırım kendimce.....
Sonra uğurböcüğüm girdi hayatıma.Ballı kurabiyem benim,hayatımın aşkı,yaşam tarzım,fındık kurdum...Yiğit çok istenen beklenen özlenen bir bebekti,ilk zamanlar herşey çok güzeldi.Her ne kadar bir bebeğe bakabilmenin eksikliğini yaşasamda yavaş yavaş ona o da bana alışmaya başlamıştı.Buaradada hayatım sanki bir anda ters yüz oldu yada bana öyle geldi.Herşey bir anda monotonlaştı.Sabah iş akşam ev.Biranda hayatın yükü üstüme binmiş gibi hissetmeye başladım.Sanki tüm özgürllüğüm elimden alınmıştı.Bazı şeyleri görerek yaşayarak öğrenmeye başladım.
Galiba doğumdan sonra hani şu herkezin bahsettiği bunalıma girdim.Ama bunu aşmam pek zor olmadı.Sevgi dedikleri bu olsa gerek oğlumu ne kadar çok sevdiğimi onun benim hayatımdaki en önemli nokta olduğunu farkeder farketmez tüm taşlar bir anda yerine oturdu ve işte şah mat....
BEN KAZANDIM.....

Hiç yorum yok: