Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

28 Nisan 2011

dikkat

Ne zaman akşam olucak yahu.Fındık kurdumu çok özledim.
Umarım bu gecede dün geceki gibi beni dişlemezsin, çünkü kolum hala çok acıyorrr...
Ayrıca  her gördüğüne bakıp pış pışladıktan sonra  şu annannenden öğrendiğin maççallah maçallahıda 'maşallah maşallah' kelimesini bozuk plak gibi tekrar etmeyi bıraksan iyiolucak,çünkü artık kulaklarım başka birşeyi duymaz olduuuu....
Kapının önünde bizi özlemle beklerken görür görmez deli danalar gibi kendini yerden yere atarken duvara toslamasan diyorum,çünkü o zamanda canım çok yanıyorrr...
Haaa bu arada bizi kandırıpta bezini çıkarttıktan sonra o güneş yüzü görmemiş poponla koşturuken işediğin koridor halımı unutmuyorum ve bunu tekrar etmemeni umuyorum,çünkü günün yorgunluğu üzerime çökünce halı silmekten nefret ediyorummmm....
Yinede sana kızamıyorum,çünkü seni çok seviyorummm...

3 yorum:

hypo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
karışık_pizza dedi ki...

isteyen herkez bana selda_ozdemir1@hotmail.com adresinden ulaşabilir onu bloğa yazıcam ama nasıl yazılıyodu bilemiyoreum

Dominika Starańska dedi ki...

Bardzo ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem !