Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

31 Ocak 2014

ÜN,PARA,ŞÖHRET LAZIMMIŞ

 Gece yolda arabayla sakin bir şekilde eve doğru ilerliyoruz.
 Malum kış havası.
 Ben zaten biraz bunalmış bir şekilde dökülüyorum.
 Arabada çılgın gibi son ses cd den müzik sesleri yükseliyor.
 Biranda koltuğunda oturan çılgın prens bir hamleyle yerinden kalkıp ayağa dikiliyor.
 O kadar yüksek sesle birşeyler söylüyor ki hem onu hem müziği dinleyemiyeceğim için bir tercih yapıp müziğin sesini kısıyorum.
 Eller havaya kalkmış kendi kendine bana ün lazım,şöhret lazım,para lazım diye haykırıyor.
 Sağdanmı esti yoksa soldanmı bilinmez sanırım çılgın prens yine çıldırdı.
 Yol boyunca ün,şöhret,para diye söylendi durdu.
 Bunalmış olan bense biranda ne olduğunu anlayamadan çıkıverdim bunalımlı halimdem.
 O söylendi ben güldüm.O söylendi ben güldüm...
 Ne yapıcaksa artık ünü parayı şöhreti? Elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz.
 Birgün dileğine kavuşmasını temenni ediyor başarılar diliyoruz kendisine.


                                                                                                            küçükbey,5 yaşında

                                                                                                                 

4 yorum:

hatice dedi ki...

geleceğini görüyor bence...

emreyle hayat dedi ki...

vardır bir bildiği :) kim bilir ne geldi aklına, birde yalnız para da değil, ün ve şöhret de istiyor :)

karışık_pizza dedi ki...

Oylemi dersin hatis.bu konuda biraz tereddutluyumde:))

karışık_pizza dedi ki...

Emreyle hayat bu devirde yeni nesilin istedigi seylere bir turlu aklim ermiyor valla:))