Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

17 Nisan 2012

ÖZLÜYORUM

Gecenin sessizliği çökmüş odaya.Sadece kendi kendine çalıp söyleyen tv nin sesi geliyor kulağıma.O da ufaktan ufaktan mırıldanırcasına.
Uzandım yanına.Öptüm kokladım,bi daha öptüm kokladım.Sonra bi daha bi daha.Sonrada uzuuun uzuunn kokladım.Gözkapaklarım ağırlaşmaya başladı ama ben direndim.Bu gece sabaha kadar oğlumu seyretmek onun yanımda olduğunu bilmek istedim.Saçını okşadım,ellerinin defalarca öptüm.Ardından yine kokusunu içime çektim.
Saatin tik takları vurdukça içim eridi.Bir dakika daha bir saat daha geçti...
Pencereden sabahın ilk ışıkları odaya sızmaya başlayınca daha çok sarıldım ona.
Onu gönderirken arkasından  tek düşündüğüm o saçları ,o elleri tekrar ne zaman öpüp koklayabileceğimdi.
Sabah oldu,kapı kapandı ve biz üç kişi ayrı yollarda ilerledik.
Şimdi üçümüzde akşam olmasını,kapanan kapıyı yeniden açmayı ve yollarımızın birleşeceği saatin dolmasını bekliyoruz.


Küçükbey,36aylık

8 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ah ah ne güzelde yazmışsın..

karışık_pizza dedi ki...

Güzel yazdım ama içim pekte güzel sayılmaz.Hal böyle olunca insan ister istemez üzülüyor
:(

nehircce dedi ki...

Canım Allah ayrılık vermesin onlarsız olur mu :(

karışık_pizza dedi ki...

Amin nehircee onlarsız olmaz tabiki
Onlar bizim neşemiz, üzüntümüz,kahkahamız,gözyaşlarımız,mutluluğumuz,kısacası herşeyimiz.
:)

annesiningülü dedi ki...

çok çabuk kavuşun, sağlıkla canım.

karışık_pizza dedi ki...

Bahar'cım kavuşmak sorun değilde ertesi gün yine ayrılıyoruz ya işte o koyuyor vallahi insana.Oğlum olmadan önce çalışmak benim için çok güzeldi.İşe koşarak giderdim.Ne olduysa yiğit'ten sonra oldu.İşe gitmek çok büyük külfet benim için.Hele sabahları bücürük uyanıksa ve anne nereye gidiyorsun beni neden yanında götürmüyorsun,şimdi beni nereye götüreceksin diye sordukça her seferinde canımdan bir parça gidiyor sanki.
Neyse hepimizin sağlığı yerinde olsunda geçer bu günler diyorum
:))

yerdenuzak dedi ki...

Çok garip, insan buna da alışıyor ve çocuklar da bir zaman sonra annelerinin sabah erkenden işe gitmesine alışıyor, el sallıyor, iyi işler diliyor. Ve bir sabah bu sabah ki gibi, "aslında hiç gitmeni istemedim ama üzülme diye ağlamadım" diyor(lar)...

karışık_pizza dedi ki...

Yerden uzak bak şimdi yine kalbimden vurdun beni.
Oğlumda uyanık olduğu sabahlar sürekli neden gidiyorsun beni nereye götürüyosun,ben seni aradım ama kaybettim (bulamadım demek istiyor),sende benimi kaybettin anne,kaybettim diye ağladınmı anne diye sürekli soruyor.
İçimi parçalıyor ve o parçaları ben biaraya getiremiyorum,elimden birşey gelmiyor.
Maddi imkansızlıklar....
:))))