Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

28 Nisan 2012

BİR YAŞ DAHA BÜYÜDÜN

Yıllara inat hala beraberiz,hala sırtsırta,omuzomuza, yanyanayız.
Bir kız kardeşim yok ama sen bir kız kardeştende ötesin benim için.Gülen yüzün hiç solmasın,kötülükler bir adım uzakta dursun senden.
Hayatımda sen olmasan nasıl bilebilirdimki türkçenin türk dil kurumuna inat katledildiğini. :)
Hayatımda sen olmasan nerden bilecektimki o kumsaldaki wc'lerin çift kapısı olduğunu :)
Hayatımda sen olmasan kim gösterirdiki bana frikik yakalamak için hülya avşar'ın evinin önünde kumlarda nasıl debelelenebilindiğini :)
Sen olmasan, sen olmasan....
Sen olmasan ben bunları kime yazacaktımki.
İyiki varsın hayatımızda.
Huzurlu,mutlu bir yaş daha diliyorum senin için iyilik perimden.
Tabi yanında biz olmak şartıyla
                                                   


                                                            Doğum günü kutlu olsun

19 yorum:

hatice dedi ki...

ayyy inanmıyorum yaaa :)) nerden aklına geldi bu şarkıyı koymak süpersin valla.bak ağlattın beni ama korkma sevinçten gözyaşlarım.şarkımız...teşekkürler canım.herzaman yanınızdayım başucunuzdayım herneydeyseniz bende ordayım kalbimdesiniz.

karışık_pizza dedi ki...

Ne kadar deli olsamda,bazen kafayı sıyırsamda accık bir yerlerde aklım çalışıyor.Bu şarkıyı ikimizde çok sevdiğimiz ve bize hep geçmişi hatırlattığı için koydum.
Hadi hadiii yalan söyleme gözyaşların sevinçten değil bir yaş daha yaşlandım diye dimi.
:)

hatice dedi ki...

bu arada yaşımı belirtmemişşsin pastaki mumları saydımda...

karışık_pizza dedi ki...

Benden büyük olduğun çakılmasın diye yazmadım akıllım.
:)

Pilli Petro dedi ki...

nice nice yıllara o zaman :)

karışık_pizza dedi ki...

Pillicim arkadaşım adına çookk teşekkür ederim şekerim

hatice dedi ki...

höttt beee benmi senden büyüğüm...küçülde cebime gir bari...hahh şöyle olabilir yaş olarak senden küçüğüm ama bende dahil kimse senin kadar yaşı ilerlesede genç kalamaz sanırsam.genç ruhun hep genç kalsın emi...daha oğlunla ne delilikler yapcan kimbilir dimi kurtlar kaynıyordur sende yiğitim büyüsede beraber gezsek eğlensek diye demi hadi hadi... :)))

hatice dedi ki...

pilli :)) çok teşşekkür ederim,çok şekersin...

AYÇA dedi ki...

Mutlu yillar... Hic ayrilmazsiniz insallah :))

hatice dedi ki...

ayça :)) çok teşşekürler.inşallah ayrılmayız bizde bunu diliyoruz hep.bu arada bloga sahiplendim hemen herkese cevap yazıyorum

karışık_pizza dedi ki...

Ayça'cım sğolasın.İyi dileklerin için teşekkür ederim.
:)

karışık_pizza dedi ki...

Aşkolsun hatişşşş ben her zaman sakin gayet mütevazi bir bayan olarak yaşadım.Hayatım hep bir köşede oturarark dinginlik içersinde geçti.
Delilik kimmm ben kimmm.
Keşke o kadar deli olabilsem.
:))))

hatice dedi ki...

tabi tabii canım o hayatın herköşesinde bende vardım canım...çılgın şeyy seni.

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

dostluğunuz daim olsun inşallah

karışık_pizza dedi ki...

Aminnn bal yanak.Umarım herkesin böyle güzel dostları vardır.
:)

bahriye-krm dedi ki...

daha nice güzel anılar biriktireceğiniz,birlikte nice güzel yaşlarınız olsun...arkadaşının yeni yaşı kutlu olsun...

karışık_pizza dedi ki...

Bahriyecim çokkk teşekkürler.
:)

mrv dedi ki...

Dostlarımız hayatımızdan eksik olmasın hiç. Arkadaşının yeni yaşını kutluyorum.
Sevgiler :)

karışık_pizza dedi ki...

Mrv herkesin böyle bir arkadaşı olmasını dilerim.
Arkadaşım adına da teşekkür ediyorum.:)