Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

17 Mayıs 2011

gel artık gözünü sevdiğimin mevsimi

                                                  İçim kıpır kıpır oldu yine.
                                         Güneş gökyüzünde pırıl pırıl parlıyor.
                                        Hissediyorum herşey çok güzel olacakkk.
                                             Duyuyormusunuz???Tık tık tık
                                                     Yaz kapıyı çalıyor
                                         Çalıyorda ben kapıyı açmıyorum yoksa
                                 Kapı açılıyorda o mu içeri girmek istemiyor anlamıyorum.
                                            Gelde artık gözümüz gönlümüz açılsın
                                            Gelde mangalımızın külü havalara saçılsın,
                                            Gelde derin mavi sularda kulaç atalım,
                                      Gelde oğlumla ıslak kumlarda kaleler yapalım,
                         Gelde oğlumu cıbıl cıbıl şortlarla dolaştırayım,o tombiş bacaklarını ısırayım
                                                             Gelde gel....
                                                 Gelmeyeceksen haber ver
                                Hiç olmazsa eski fotoğraflarla kendimi avutayım







                                                    Biliyorum geleceksin ama çok geç kaldın
                                                           Hadi elini biraz çabuk tut
                                                   Yoksa yine bunalıma giricem bak ha!!!

12 yorum:

hatice dedi ki...

yaz duyuyormusun çok bekleyenin var,ama çok özlettin hakikaten kendini,bi görünüp bi kaçman aldatman bizleri mutsuzluğa itiyor,elbet geleceksin biliyoruz acele et bak kimilerin sabrı kalmamış,ahh bi gelsende serin sularına kavuşsak.yeşilliklerde otlansak dimi sana katılıyorum seldacığım...daha çok bekleyenin var güzelliklerinle gel.afatsızca gel yaz mevsimi.

selda özdemir dedi ki...

kız deli, alemsin haaa niye otlayalım yeşilliklerde biz inekmiyiz.
yapacak bir sürü şey varken güldürdün beni valla

Tibetin annesi dedi ki...

buraya geldi galiba ama ben henüz yüz vermiyorum kendisine yine giderse diye...

selda özdemir dedi ki...

sibelcim canımcım biraz yüz ver de geri gitmesin
sayende bizde faydalanalım yahu

hypo dedi ki...

vallahi şimdi internette okudum.
yağışlı hava geri geliyormuş:)

selda özdemir dedi ki...

hypo
senin meteorolojiyle bir ortaklığın varmı??
strese girdim bak şimdi
:)

hatice dedi ki...

estafurullah inek diye bize demedim.bu arada orda ben birini görmüştüm atiş.tşk.yiğit nekadar tatlıydı baksana iyi yakalımışım pozu ee manken seçimimde iyi.aslında bugün bende hep o günü düşünmüştüm yeni maceralarımızı hayal etmiştim ayyy yaa yiğit güzel bir yaz bekliyor bizi hazırmısın...

Deli Anne dedi ki...

geldi sanki bu kez :)

selda özdemir dedi ki...

umarım gelmiştir deli anne.
çünkü gerçekten çok sıkıldım artık havanın puslu ve boğuk olmasından
artık sokaklarda hoplayıp zıplayarak dolaşmak istiyorum

Adsız dedi ki...

aksiliğe bakkkk.. tam yazını okuyorum güneş birden kara bulutların arkasına saklanmışcasına hava az kararır gibi... aynen canımm bisde güneşi denizi kumu bekleyenlerdeniz.. belki bu yıl fethiyede görüşürüz

selda özdemir dedi ki...

fethiyede görüşelimde sen kimsin postçum senmisin yoksa artık rumuzunuı yazda bende daha çabuk tanıyayım seni

Adsız dedi ki...

aynen dosttt ben postt