Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

30 Mayıs 2011

Atın Kuyruğu

Pişt dur dürtme beni diye uyandım.Sabah sabah güneş yine geçen haftaki gibi bana göz kırpıyordu ve sürekli hadi gidelim diye dürtüklüyordu.Kalkar kalkmaz koridorda bitlenmiş çocuklar gibi bir taraftan saçımı kaşıyıp bir taraftan da sesli düşünerek volta atıyordum.
Yok yağar,yok yok canım baksana güneş güzel gülümsüyor yağmaz.Yok yaaa kesin yağar hep sabahları güneş gülümserken öğleden sonra onu üzen birkaç densiz yüzünden ağlamaya başlıyor,bu seferde öyle olacak ve kesin yağacakkk.
Yağarmı yağmazmı derken öğleni ettik.Ben işlerimi çoktan bitirmiş küçükbeyle büyükbeyi öğlen uykusuna bile yatırmıştım.
Buaradada sevgili beyazlar size 2 aylığına veda etmiş bulunmaktayım.Fırsattan istifade saçlarımda renklendi.İyide oldu.Artıkın daha genç gösteriyorum:)))) Boyalar sağolsun.
Evdeki kocabebekler uyanır uyanmaz çıktım balkona ıslattım parmağımı bekledim kuruyacakmı diye.Süperrr ya saniye geçmeden kurudu tükürüğüm.Hopalaya ziplaya daldım içeriye,aldım telefonu elime bütün kızlar toplanalım dedim piknikte.
Haftalık pazar alışverişimizi yaptıktan sonra uçarak gittik piknik yerimize.Akşam yemeğini temiz havada yemek kadar güzel birşey olabilirmiki birde dostlar varsa yanında.Gerçi içimiz biraz buruktu gruptan bir kişi eksikti ama haftaya onunda bizimle olacağını düşünerek teselli bulduk.
Yaktık mangalımızı,yine daldık sofraya,Danalar gibi yedikten sonraki bu arada nolur yağma nolur yağma diye dua ediyoruz,çünkü bulut yine gözyaşlarını tutamamış inceden inceden ağlamaya başlamıştı.Yağmur damlalarının altında yemek yemek o kadar tatlı geldiki bize hele birde yediğimiz mangalda misss gibi pişmiş olunca hiç ayrılasımız gelmedi sofra başından.
Ama son anda havanın azizliğine uğradık ve biz yemeğimiz bitiri bitirmez bastırdı yağmur.Arabalara koşarak giderken bile çok zevk almıştık.Hatta çocuklar bile çok sevmişti bulutun gözyaşlarını...
Saat daha erken olunca hadi dedik alışveriş merkezlerinden birine gidelim.Gitmemizle güne damga vurmamız bir oldu sanırım.Nerden bilebilirdikki günün kayda değer olayını burada yaşıyacağımızı???
Yiğit 'le kayra önce alışveriş merkezinin içindeki oyuncakların olduğu alana daldılar,sonrasındada yayıldılar salıncağın kayakların,attan yapılmuş tahta oyuncakların arasına.Önce sakin sakin eğlenirlerken,birara gözüm yiğit'e takıldı.Ama ne takılmak.Gözümün takılmasının ardından sadece bir-iki dakika izleyebildim onları çünkü akan gözyaşlarıma engel olamadım.
Kayra tahta ata binmiş,yiğit'se onu salllamakla meşguldü.Nasıl olduysa yiğit gariban ata fazla yüklenmiş olucakki atın kuyruğu elinde kaldıBen ise bunu anlamakta fazla gecikmedim.Tam gülecekken ikinci bir hamleyle tümden yıkıldım.Hatta utanmasam yerlerde yatıp debelenecektim.Yiğit  onu ne olduğuna anlam verememiş olucakki önce baktı sonrada önemsizmiş gibi arkasına fırlatıp attı.O atışı görmek lazımdı.Dua edelimki yan taraftaki cafede oturan bayanın tabağına falan gelmedi.Yoksa gerçekler gün gibi su yüzüne çıkacaktı.
Hemen  etrafıma baktım gözlerimden akan sel suları yüzünden pek fazla göremesemde kimsenin bunu farketmediğini anladım derken neşe'yle gözgöze geldik.Olayı oda görmüş ve gülmeye hazırlanıyordu.Çok şükürki bizden biri görmüştü.
Diye düşünürkennnn kocacığımın bana doğru yöneldiğini ve pişt selo yiğit'in yaptığını gördünmü atın kuyruğunu kopardı sonradafırlatıp attı deyinceee eyvah dedim birine daha yakalanmışız.Ama farketmez  :)  oda bizden.
Baktım oda bizden buda bizden derken birilerine yakalanacağız.Çocukları kaptığımız gibi tüydük ordan.
Biran düşündüm yiğit'le gittiğimiz heryerde bir vukuatımızın olmasımı lazım diye.Yakında bizi karalisteye alıcaklar ve tüm dünyada kırmızı bültenle aranmaya başlıycaz o zamanda kaçacak delik bulamıycaz.
Napalım böyle bir durumda hatice'lerin çatı katına saklanırız bizde dimi yani    :)  Yok yok vazgeçtim yiğit ordada rahat durmaz biz eniyisi kutuplara gidelim.Nasıl olsa heryer dümdüz kırılacak birşey yok.İster buz pateni yapsın ister zıplasın isterse kutup ayılarının kuyruklarını koparıp atsın.
Aslında bütün günü fotoğraflarla anlatmak isterdim ammma şanssızlık ki makinamı evde unutmuşummm.
                                              Herkese vukuatsız mutlu günler diliyorum


Not:Neşe'cim çok şanslısın vallahi bu sefer seni fotoğraflarla görüntüleyemedim ama inan bana halıları silkeleyip temizlediğini kimselere söylemiycem,aramızda sır.Bir ben birde tüm dünya.Sendeki şu iş aşkı yokmu öldürecek beni.Tatillerde bile çalışıyorsun.Bu arada telefonlar susmak bilmiyor herkes seni gündeliğe çağırıyor.Geçen hafta yanlışlıkla çamaşır yıkarkenki resmini yayınlamıştım.Çamaşır yıkama stilini çok beğenmişlerde...Sana bir sekreter tutmamız lazım talepleri sıraya koysun diye...

17 yorum:

kayraaa dedi ki...

gıcık selda ne dedim örtüyü silkerken iyi ki fotoğraf makinan yok yoksa herkes beni gündelikçi sanacak demiştim tabii unuttuğum bişey var o da senin bunu yazacağınnnnn foto olmadan da yazmazsın diyodum ama neyseeee :((( hatice eminim sen şimdi temizlğe de çağırıırsın gelirim şekerim günlüğü 50 milyona yok ya bu çok ucuz oldu senin hatırın için ayarlarız artık bişeyler...:))
haaaa bu arada sen kimse grmedin san bakalım selda hanim kameradan sizi tespit etmişler birazdan kapıda olurlar merak etme yaşasın kötülükkkk

Tibetin annesi dedi ki...

her hafta sonu toplaşmalarınızı böyle anlatacaksan, ben bi daa bu bloğu okumam, ona göre! :P
ayrıca atın kuyruğunu atan o bücürü ısıra ısıra severim, biline! :)))

kayraaa dedi ki...

yaaaa aklıma süper bi fikir geldi sen iş arayacağına gel beraber gündeliğe gidelim hımmm nasıl fikir bazılarının gazabından da kurtulursun hem nasıl fikir ama....

kayraaa dedi ki...

ayrıca yiğitin hali süperdi ona katılıyorum ama çocuk bişey yapmadı ki annesi alt tarafı atın kuyruğunu kopardı nolcek kiiii:))) ben koparma anını değil de atıp yoluna devam etme haline bayıldım...

kayraaa dedi ki...

haticeeeeee sen de annenleri haftaiçi bol bol gezdir de haftasonuna halleri kalmasın yaaa seni de aramızada görmek istiyoruz ona göreee

kayraaa dedi ki...

geçen hafta ki fotoma gelince de valla çamaşır yıkarken bile çok güzelim şekerim:)))

karışık_pizza dedi ki...

allah seni nasıl biliyosa öyle yapsın kız sibel alemsin haa.
gelş şekerim sende nolucak beraber eğleniriz.bak mesela bu hafta sonu gelebilirsin tabi güneş gözünü bana kırparsa bazen kırpar gibi yapıyo ama sonradanda gözüm seyredi diyo.
hafta sonu allah kısmet ederse marmaris çubucak orman kampındayız
bekleriz şekerim oğlanıda al gel

karışık_pizza dedi ki...

neşe ben istemedim yayınlamayı ama deniz ve adnan zorladılar.
eğer yazmazsan bir daha gezmek yok size dediler.
elim kolum bağlandı naparsın :(
suçsuzum hakim bey asın onları

hatice dedi ki...

heyyy neler olmuş orda yaaa deli danalar koptum ya okurkene allahtan annem vardıda yanımda bağladı çenemi.bu ne komik bir haftasonu yine.ahahaaaah.ben orda olsaydım yiğitin o kuyruk kopartma olayında bizi ele verirdim.hemen suçlanır kızarırdım kesin :)iyiki yokmuşum dimi kızlar oğlanlar yırtmışsınız paçayı hadi yine iyisiniz.

hatice dedi ki...

neşeciğim bu hafta sen yorulmayasın diye temizliğe başka bir dost buldum.iyide etmişim dimi bak nede güzel eğlenmişsiniz...artık seni azad ediyorum çamaşır gündelik işlerine son.gezin ama hayvanları zarar vermeden bırakın kuyruklar yerinde dötünde dursunlar sen bundan gayri hayvanları koruma derneğimin başbakanısın...diğer işleri selda yapsın pis köle mangal,çamaşır,örtü silkeme sende.yeme,içme oğlanları bakma bende.karışma bendeee.

kayraaa dedi ki...

pişşttt neler oluyo orada ne zaman gidiyoz kimle gidiyoz nasıl gidiyoz ben niye bilmiyom bunları yaaa haticeeee senin haberin var mı yoksa bu çatlak hayal kurmaya mı başladı yoksa hımmmm

hatice dedi ki...

Neşe vardır onun kafasında bir plan.eğer güneş ona gülümserse bu pazar oda bize gülümser

karışık_pizza dedi ki...

vallahi kız atiş doğru söylüyorsun yeterki güneş bana gülümsesin ben sizi gülmek değil kahkaha tükürüğüne boğarım beee...

hatice dedi ki...

dur be kızım ne tükürmesi yüzümüzü yıkadın.orası kesin cumartesi gecesi yatmazsın artık sen sabaha kadar metoroliji uzmanları gibi hava nemlimi yağışlımı sıcakmı diye tükürür tükürür denersin.sana güveniyoruz.

karışık_pizza dedi ki...

yok terasa rüzgargülü koydum sabaha kadar bekliycem sonucu
çünkümmmm parmağımı tükürüklerken buruşup kalıyor zavallım

hatice dedi ki...

::))) herşeye verilecek cevabın var maçallah.

karışık_pizza dedi ki...

eeee yaş kemale erdi tabiki verecek cevap çok nede olsa deneyimliyim