Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

22 Temmuz 2010

AKDENİZ AKŞAMLARI






AKDENİZ AKŞAMLARI BİR BAŞKA OLUYOR...
HELE BİRDE AYLARDAN TEMMUZ İSE BAMBAŞKA.... demiş ya haluk levent doğru söylemiş.

Side sorgun manavgat antik tiyatro hepsi birer doğa harikası.Hani iğne atsan yere düşmez denir ya işte öyle insan kaynıyor.Bir başka güzel akdeniz sokakları.Oldum olası sevmişimdir buraları hatta yıllar öncesinde 1 sene kadar manavgat'ta bile ikamet etmiştim.
Oğlum,teyzesi ve ben gündüzleri havuz keyfi akşamları o güzeellll gökyüzü ve deniz kokusu eşliğinde sahil gezintileri yaptık.babamız işi dolayısıyla bu sene bizimle birlikte olamadı desemde yinede 3 günle kendini kurtardı diyebilirim.Son 3 gün oda bizimle birlikteydi.Oğluyla havuz ve deniz keyfi yaptı.Yiğit'in havuzdaki her kahkası bana neşe,mutluluk,sevinç olarak geri dönüyordu.Oğlumu bu kadar neşeli görmek beni daha bir keyifli yapıyor.
Bu arada size kaldığımımız mongolov evlerden bahsedeyim (Pardonn aslı bungalows ama yerini tarif etmesi için sorduğumuz bir arkadaşımız bu şekilde bir ifade kullanmıştı ve biz çok gülmüştük halada aklımıza gelince gülüyoruz bunuda araya sıkıştırmak istedim sizlerde biraz gülümseyin diye)Ağaç evlerde kalmak tamamen yeşilin hakim olduğu güzel bir bahçede yemek yemek sıcaktan bunalıca mavinin hakim olduğu havuza dalıp çıkmak ohhh mis gibi bol oksijen hımmm nefis....Evet herşey çok güzeldi bitmesi beni çok üzdü.Keşke biraz daha tatil hakkımız olsaydıda tatilimizi uzatıp bu güzelliklerden daha fazla yararlanabilseydik.


Uğurböcüğüm yüzmeyi o kadar sevdiki yunus gibi kıvrılarak elleriyle ayaklarıyla çırpınarak yüzmeye çalışıyordu.Aslında simitini takmak istedim ama mümkünmüüü????benim küçükadam herşeyde olduğu gibi yüzmeyide desteksiz ve tek başına yapmak istiyordu.o nakar istesede nafileeeee ben hep yanındaydım.
tek bir kereye mahsus olmak üzere simitiyle yüzerken yakaladığım kareler....


Buda havuzdan sonraki keyfimiz...





Birde akdeniz akşamları sefamız varki sormayın gitsin aman aman aman....



Şimdilik hoşçakal akdenizin serin suları,sıcak geceleri hoşçakal, seneye tekrar görüşmek dileğiyle....

1 yorum:

hatice dedi ki...

AYYY NEDE GÜZELDİ O AKDENİZ AKŞAMLARI HELE BİRDE AYLARDAN TEMMUZ İSE.İşTE BİZİM TAMDA ÖYLE BİR ZAMANA DENK GELDİ.BİRDE YANIMIZDA KÜÇÜK ADAM YİĞİT BEY TONTİŞİM,BU SENE YİĞİT BEN VE SELDA ÜÇLÜSÜ OLARAK ANTALYAYI FETHETDİK.YİĞİT HAVUZDA BİR BAŞKA AYNI YUNUS BALIĞI GİBİ SUYU ÇOK SEVİYORDU.AKŞAMLARI BÜCÜRÜK HALİYLE HAYLAZLIKLAR.SABAHLARI İSE NUR YÜZÜYLE GÜNE MERHABA DEMESİ VE UYANIRKEN HEP GÜLEN SURATLA GÖZLERİNİ AÇMASI.HER ANIMIZ ÇOK GÜZELDİ.HEP BÖYLE MUTLU OL YİĞİTİM HERDAİM...