Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

22 Mart 2013

KIŞ BAHÇEMİZ

Havalar biraz ısınıp güneş selam verdimi sapıtıyoruz aniden.Kendimizi salıveriyoruz çimlere,ybizimkisi.eşili gördüğümüz,toprağın kokusunu duyduğumuz her yere.



Ne büyük şans ki kardeşimde istanbul'dan tatile gelmişti buraya.Güneşin gülümsemesini karşılıksız bırakmak istemedik.
                                                                
Teyzemler ait, bizim adını kış bahçesi koyduğumuz bahçeye kapaklandık hemen.Pek te güzel geçti günümüz.Temiz hava,bol güneş,çocukların oynayabileceği bizimse piknik yapıp çay saatimizi zevkle geçireceğimiz mis gibi bir ortamdı kış bahçesi.








Hem zevkle çaylarımızı yudumladık hem sohbetimizi koyulaştırdık hemide çocukların o isyan edermiş gibi çıkardıkları tartışma seslerinden uzak kafamızı dinledik.






 

Tek eksiğimiz vardı.o da sanırım kış bahçemizin deniz görmemesi.
Malum yaşadığımız şehirde deniz olmayınca özlemini çekiyoruz.
Önümüzde ki günlerde bu bahçede bol sohbetli,bol mangallı günler geçirmeyi diliyorum.
Haaaa birde bu sene olmasada seneye kar yağışlı birgünde oturup sıcak çayımı yudumlarken bahçenin nasıl beyaza büründüğünü izlemek...

Küçükbey,4 yaşında

3 yorum:

Sibelbek dedi ki...

öyle büyük camlı evlere bayılırım ben!

karışık_pizza dedi ki...

Tibet'in annesi canikom ben de bayılıyorum ama hiçbir zaman öyle bir eve sahip olamadım ki...:)

hatice dedi ki...

HARİKAYDI...