Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

15 Mart 2012

ZOMBİ

Şalterlerim, yavaş yavaş, teker teker,birer birer,sıra takip etmeden atmaya başladılar artıkkk....
Sigortalarımıda yenilettim ama uykusuzluk ve uykusuzluğun yaratmış olduğu halsizlikle yenilenmiş sigortalar pekde bir işe yaramıyor.
Bu sendromlar beni mahvediyor.Kendi 40 yaş sendromumu yaşamadan yiğitîn 4 yaş sendromu ön plana geçti bile çoktan.Aradaki tek fark bir tane sıfır dicem ama onunki pekbi farklı.Ben 40 yaş sendromuyla sürekli uyumak isterken o 4 yaş sendromuyla uyumamak için binbir takla atıyor.
Gece oldumu bizim evi zombi basıyor.Kurtulabilene aşkolsun....
Bücürük 12 den sonra diriliyor sanki.İşin yoksa ona takıl, gecelere ak.Uyuması için çeşitli teoriler üretsemde hiçbiri işe yaramadı.Üstüne üstlük onun teorileri dahada çok işe yaradı artık bende uyumuyorum.
Yaşasınnnn....
Karar verdim bu geceden itibaren yiğit'i bir barda barmen olarak kursa vericem.Nasıl olsa uyumak bilmiyor bari işe yarasın.Yok öyle para kazanmadan beleşe yemek,yatak.:))))
Sabaha karşı zaten yorgun gelir sızar kalır.Bir-iki tekte atarsa oooo değmeyin benim keyfime.Horluyo horluya uyurum vallahi bende sayesinde.
Teoriler bir tarafada oğlumu geceleri 2 den 3 den önce uyutabileceğim bir formülünüz varsa benimle paylaşırmısınız lütfennnnn,yoksa kendimi en yakın camdan aşağı atıcam.
Gözlerimin altı morardı,makyaja gerek yok.
Kilo verdim,rejime gerek yok.
Saçlarım dökülmeye başladı,kuaföre gitmeye gerek yok.
Ooooo şöyle bir baktımda aslında fındık kurdunun bana hiçte azımsanmayacak kadar yararı olmuş.!
Ama ben yinedeeee oğlumun zombilikten çıkıp bücürük hale gelmesi için önerilerinizi bekliyorum.Eğer önerinizin işe yarayacağını düşünüyorsanız beni 1 kere işe yaramayacağını düşünüyor ama ben yinede önereyim diyorsanız beni 2 kere dürtün lütfen.
Bücürük gecelerin değilde gündüzlerin prensi olsun artık.
Kurtarın bizi bu hayattan.

   Küçükbey,35 aylık

9 yorum:

AYÇA dedi ki...

Gece uykusuzluğu kadar zor birşey yok. 2. Planlarım sırf bu yüzden erteleniyor. Cesaretim yok. :) 2 gündür Demir hasta diye uyumuyorum ama bir o kadar gerginim.

Umarım kısa zamanda düzene girersiniz. Çok tatlı çıkmış resimde :)

karışık_pizza dedi ki...

Ayça'cım üzüldüm demir'in hasya olmasına.Umarım çabuk toparlanırsınız.
Bu arada 2 ler dürtme anlamına geliyor galiba uykusuzumve yorgunum ama sayende çok güldüm.
Oğlana ders aldırıyoruumda barda çalışması içinbu fotoğraf ordan dersem inanma
:))

hatice dedi ki...

gecelerin adamı olarak çok yakışmış.istek parça versem çalarmı acaba benim için annesi :))
şaka bi yana uyuyumaması gerçekten senin için çok zor.şuanda dürtmüyorum seni araştırma yapıcam nasıl uyur bu çocuk geceleri diye.bulursam seni dürterim,dayanabilirsin dimi buluşumu buluncaya kadar. :)))

karışık_pizza dedi ki...

İstek falan kabul etmiyoruz şekerim.İstek parçayı boşverde sen bildiğin tüm duaları okuda erken uyusun artık yiğit yaaaa.
Bende uyumak istiyorummmm

hatice dedi ki...

tamam dua edicem sizin için.çok öpüyorum sizi.

Cici Butik dedi ki...

bundan 1 adet de bende var. bendeki versiyonu azıcık farklı, zira önce uyudu sanıp sıcacık yatağıma girdikten sonra tam da dalmak üzereyken bğyğk bir zırıltıyla uyanıyor ve ver elini ğlama krizleri. Eminim komşumuz olmayı istemezdiniz. Sonuç; bende bu konuda çaresizim ve çözüm yolu bulamadım. Umuyorum ki büyüdüklerinde bizi el üstünde tutacaklar (hiiiç sanmıyorum)

bahriye-krm dedi ki...

ah keşke yardımım dokunabilse...bu yaşta ve gece uyumak istemiyor :(
gerçekten çok zor bir durum...umarım geçicidir...

karışık_pizza dedi ki...

Bizim evvvv iyide nereye kadar bunlarla başedicez yahu.Çalışıyormusun bilmiyorum ama çalışıyorsan dahada bir zor oluyor gece uykusuzluğu.
Umarım dediğin gibi olurda ilerde bizi baş omuz sırt üstünde tutarlar:)))
haaa bi çözüm yolu bulursam hemen seninle paslaşıcam kanki hiç merak etme
:)))

karışık_pizza dedi ki...

Bahriye-krm bitip tükendim desem inanırmöısın.yani 2-3 günlük değil yaklaşık 2 aydır böyle.Artık bende alışmaya başladım desem hiçte yalan olmaz
:)))