Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde..........

15 Kasım 2011

BUDA MODA,HADİ BAKALIM BUYRUN ÇORAPLARA...


Yeni trendimiz belirlendi bile.Bundan sonra çoraplarda moda BU...
İki dakika boş bırakmaya gelmiyor diye hep söylerim.
İki dakika boş kaldı çoraplar ikiye katlandı.Üstelikte bir tanesi terrrrsss....
Birde üstüne paçalarda sıvanmış,gelsin bakalım sırayla pehlivanlarrrrr evde güreş müsabakası var.
Hepsi iyi hoşta birde bu çorapları diğer tekine kavuşturabilmek için verdiğim savaşa ne demeli bilemiyorum ama sonuçta ne çoraplar neden ben galip gelebildik.
Kazanan bir çift çıplak ayak oldu.

Küçükbey,31 aylık

9 yorum:

Sibelbek dedi ki...

sanki bileklerine de incik boncuk geçirmiş gibi duruyor ilk bakışta :)))

annesiningülü dedi ki...

al bizden de aynısı :D

Pilli Petro dedi ki...

ahahah çılgın çocuk yaa :D

karışık_pizza dedi ki...

-sibel'cim valla gerçekte görseydi neye benzediğini o zaman anlardın ahahaha.
-bahar ve kızısı yağmur bunlar birbirlerine çok benziyorlar hepside çocuk
:))
-pilli cim aynısının tıpkısı annesi ama oğlundan annesine sıra gelmiyorki...

hatice dedi ki...

ben bu modayı tuttum.ama mankende manken yani bacaklara bak bee.biri morarmış ama olsun.çılgın modacı yiğit...

karışık_pizza dedi ki...

-hatiş tuttuysan sende giy.
-ben sponsorun olurum şekerim
:))

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel bır moda yaratmıs dogrusu bazen bıle yapıyorum eevde

karışık_pizza dedi ki...

zeymuran barbaros beyi geçme yolunda oğlum
:))

nagihan dedi ki...

:))) bu cocuklar cok tatlilar ya